keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Puuhirviö melkein poissa!


Hei kaikki rakkaat pandat! Kuten näette otsikon: Puuhirviö melkein poissa se tarkoittaa...! JUHLAA!!!!!!!                Onneksi Evron ei suunnitellut mitään tuon pahempaa... Paitsi että Kamaria oli melkein kuolemaisillaan siihen hirveän Puuhirviön oksaan, joka kuristi häntä älyttömän lujaa...! Ainakin luulisin...            Huomenna saan laitettua ne minun ja Fatan uimaranta kuvat tänne. Joten olkaa tarkkoja.           P.S missään kuvassa ei pitäisi näkyä päätä...       Tai no kasvoja.   Ainoastaan pari kuvaa siitä rannasta ja minun ja Fatan pärskyttelyä vedessä.       xD Oli parissa kyvassa myös meidän uimapuvut varpaat ja yhdessä bikini kuvassa näkyy mun leuka...       Noloo...xD   Juu... Kaikkee sitä tänään kerkeekin tehä kun oon käyny vähän kaikkialla...     Paitsi uimassa....     Enkä kyllä missään maailman ympärimatkalla... xD    Tyhmää kun tänään satoi niin rankasti vettä että ei edes viittiny mennä sormen päällä kokeilee...     Mutta..... Mutta.... Muttaaah.... Äh ei keksi kirjoitus aihetta.... Hmm... ÄÄÄH!!!!! No nyt! Tänää oli kyllä iha hirvee aamu! Mä heräsin jossai kolmeltatoista ( yheltä) Ja piti heti mennä viemää roskii... Sinne kaato sateeseen!!!!! Oli kyllä ihan hirveetä... No mutta, ainakaan ei tarttennu mennä suihkuun. xD Ja viel oli mun synttärit ja olin pöydässä ihan liti märkä ja kun söin kakkuu siihe tippu vettä.... ETTÄ SE ÄRSYTTI!!!!!!! Mutta onneks äiti toi mulle uuden palan kakkua äsken. Se toi mulle hyvän mielen. :) No tää tais olla tässä! P.P.S Toivon että Fataliinauskín kirjoittais tänne välillä. :) Mutta jos et halua ei ole pakkokaan. xD No moikka! ´


                     Hyvin mielin: tupseli ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti