keskiviikko 15. elokuuta 2012

Muokkasin...taas

Moikka Bambua mussuttelevat eliöt ;)

Elikkäs nyt blogimme on vähän synkkä :D Mutta se ei johdu siitä että olemme surullisia. (ei toki ei...) Vaan siksi että se on niin kaunis. No, oottekos lähetelly postia? Mitä!!!! Ettekö!!!!!! Miksi ei? (<_>)  Ja olen päättänyt... ...lopata. En lopata, vaan kirjoitta joka päivä ainakin yhden tekstin. Hä????????! Kuka sano ''lopata'' ? Minä! Fada!! Voi Fada sinua hölmöä!!! Muutes, joko te erotatte meidät? Elikkäs;

Fataliinaus= Tummansininen
Fadaliinaus=Pinkki
Tupseli= Violetti
Fataliina= Vihreä
Panfu_tuittu= oranssi
Fataliina= Vaaleanoranssi. (eli kuollut siskomme)
Tupsuliinaus= vaaleansininen

Ihme jos et nyt erota meitä (x_x) Ja kuulkaa tätä ilouutista! Fadasta on tullut jo 5.v!!! Ja mähän oon jo 9.v Voi Fata! Nyt kerroit minun ikäni... Mitäs noloa siinä on? No mä oon niin nuori... Aijaa. Vaan sen takia. Mutta sähän oot tollanen hurmuri... (siis et oo tosissas Fata) Voi kiitos Fata! Minä pidän sinusta kovasti! Joo, kiitti. Menehän nyt leikkimään Sirpaleen kanssa... Öö... Fata. Missä Sirpale on? Se on mun majassa. Okei! Mä haen sirpaleen. Heippa Fata, Heippa lukijat! SIRPALEE, Sirpalee, sirpaleee! Sirpale on meidän lemmikki. Ja tosi hellyttävä. Ok. Mä menen nyt kupposelle teetä.... Siis Bambuteelle... Moikkarallaa


Tassuttain

Fataliinaus ja Fadaliinaus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti